До основних новацій у важких колісних навантажувачах L 550, L 566 та L 580 належать збільшення навантаження на наконечник, більші ковші та потужність двигуна, а також нова електрогідравлічна система управління для використання різних інтелектуальних функцій.
Ці три нові моделі розроблялися на заводі в Австраії із врахуванням побажань клієнтів.
Нові колісні навантажувачі L 550, L 566 та L 580, оснащені гідростатичною системою приводу Liebherr. Завдяки збільшенню потужності двигуна приблизно на 17 % для моделі L 550, система ходового приводу стала ще потужнішою за збереження тієї ж низької витрати палива.
Дизельний двигун встановлений на навантажувачах ззаду, виконуючи також функцію противаги та збільшуючи навантаження на ківш.
Liebherr пропонує три версії стріл для нових моделей.
По-перше, кінематика Z-подібного стрижня, яка виходить на перший план, особливо в нижньому діапазоні підйому та зусилля відриву.
По-друге, промислова кінематика, яка була розроблена для роботи з важкими робочими навісками, такими як ковші з високим розвантаженням та захвати для колод.
І, нарешті, доступні підйомні важелі High Lift, що є розширеною версією кінематики Z-подібної штанги з найдовшими підйомними важелями в цьому сегменті колісних навантажувачів.
Робоча гідравліка колісних навантажувачів L 550, L 566 та L 580 забезпечує чутливий рух підйомних важелів незалежно від розміру або ваги робочого інструменту.
Також Liebherr пропонує новий опціональний пристрій зважування на основі електрогідравлічного керування, в якому допоміжна система працює автоматично як контрольні ваги та в режимі реального часу надає інформацію про процедуру завантаження.
Оператори можуть встановлювати обмеження підйому та максимальну висоту перекидання, тим самим знижуючи ризик нещасних випадків у місцях з обмеженим простором. Швидкість нахилу можна запрограмувати для захисту компонентів стріли та встановленого обладнання.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, чіткі лінії задньої частини, а також великі скляні поверхні у кабіні забезпечують гарний круговий огляд. Нова камера заднього огляду, встановлена в захищеному місці на капоті двигуна.я допомагає оператору машини стежити за зоною ззаду.