Двигун буде офіційно представлений у квітні 2025 року на виставці Bauma в Мюнхені.
Цей двигун здатний працювати на зеленому аміаку, а також на водні чи дизелі, що дає йому велику гнучкість в залежності від доступності палива.
Зелений аміак, отриманий з відновлювальних джерел енергії, є вуглецево-нейтральним і більш зручним для транспортування в порівнянні з воднем, оскільки він переходить у рідкий стан при температурі -33°C, на відміну від водню, який потребує охолодження до -253°C або стиснення до 700 бар.
Проте головною технічною проблемою використання аміачного палива є висока температура його згоряння, яка досягає 650°C, що набагато вище, ніж температура згоряння бензину (200°C) або дизелю (220°C).
Це вимагає використання другого пального (дизелю або водню) для запалювання аміаку в двигуні.
Поки що компанія не розкрила точні характеристики продуктивності нового двигуна, але заявила, що він відповідає вимогам для використання в гірничодобувній промисловості.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, залишається також питання, чи стане цей двигун повністю безвуглецевим - це можливо лише за умови використання водню, отриманого з екологічно чистого аміаку.