Комерційні електромобілі Renault належать до нової лінійки Flexis, яку розробили спільно із Volvo. Їх продажі стартують у середині 2026 року.
Легкі електричні вантажівки Renault вирізняються футуристичним дизайном із масивними бамперами та високо посадженими фарами.
В основі авто лежить нова модульна платформа Software Defined Vehicle типу "скейтборд", яка дозволяє створювати моделі різних розмірів та призначення.
Зокрема, фургон Renault Trafic та "голе" шасі Goelette доступні у варіантах L1 (4,87 м) та L2 (5,27 м), а от варіант із високим (2,6 м) дахом Estafette пропонують тільки у виконанні L2. Ширина усіх трьох авто однакова — 1,92 м.
Об’єм вантажного відсіка Renault Trafic 2026 становить 5,1-5,8 куб. м, а Estafette – 9,2 кубометра.
У салоні комерційних Renault встановили цифрову панель приладів та 12-дюймовий портретний тачскрін.
Мультимедійна система створена на базі Google Android, також буде доступний спеціальний мобільний застосунок, який дозволить дистанційно керувати низкою функцій авто.
Електромобілі Renault Trafic, Goelette та Estafette оснащені мотором на 204 к. с. і 345 Н∙м і будуть доступні у версіях із запасом ходу 350 та 450 км.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, 800-вольтне електрообладнання дозволяє швидку зарядку на 80% за 20 хвилин. Також є функція двонаправленої зарядки – можна живити від авто електроприлади.