Компанія Liebherr об’єдналася з австралійським гірничодобувним гігантом Fortescue, щоб забезпечити електричні акумулятори та автономність для деяких з найбільших шахтних машин у світі.
Минулого тижня на виставці Minexpo партнери показали перший автономний електричний самоскид Liebherr T 264 з жорсткою рамою.
Представлення електричного автономного самоскида вантажопідйомністю 240 метричних тонн також включало новий екскаватор Liebherr R 9400 E з електричним приводом вантажопідйомністю 400 метричних тонн і плани розробки електричної версії 70-тонного бульдозера PR 776 .
Кар’єрна вантажівка працює від батареї ємністю 3,2 мегават-години, розробленої Fortescue Zero.
Компанії заявили, що вони також розробили рішення для зарядки від статичної електрики для великого вантажного автомобіля, який може швидко заряджати свої батареї за 12-58 хвилин.
Вантажівка оснащена рішенням Autonomy Haulage Solution для координації підзарядки вантажівок на шахті, щоб запобігти чергам.
Угода Liebherr-Fortescue стосується 475 електричних гірничих машин, з яких 360 будуть автономними вантажівками T 264 з живленням від акумуляторів.
Перші вантажівки – це моделі з дизельними двигунами, які перетворюються на електричні, але більшість автопарку в кінцевому підсумку буде поставлятися в конфігураціях з електричним акумулятором.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Fortescue вже тестує чотири автономні Liebherr T 264, а повністю готові автономні моделі заплановані на перший квартал 2025 року. Очікується, що випробування завершаться на початку 2026 року.