Машина замінює попередню модель компактний тунельний екскаватор R 924 для підземного будівництва.
R 930 Tunnel, призначений для роботи в тісних і важкодоступних місцях, має короткий хвостовий радіус і обмеження висоти для навісного обладнання, щоб запобігти зіткненню зі стіною тунелю.
Дві довжини навісного обладнання та підшипник, який може повертатися на 2 кути 45 градусів, допомагають машині слідувати за профілем виїмки.
Функції безпеки були вдосконалені для підземних робіт і включають світлодіодні фари для видимості та спеціально розташовані циліндри та шланги для додаткового захисту від можливих ударів. Тунель R 930 виготовлений зі сталі для міцності та довговічності.
Він може бути оснащений системою швидкого з’єднання Liebherr для швидкої та легкої зміни інструменту. На додаток до фрези або молота доступні ковші з двома або трьома зубами для широкого спектру застосувань.
Плануюче лезо дозволяє екскаватору створювати рівну поверхню землі або стабілізувати машину на нерівній поверхні. Він також захищає ходову частину та гусеничні приводи від ударів уламками.
Сертифікована кабіна оператора ROPS, FOPS і FGPS оснащена камерами спостереження ззаду та збоку. Обладнаний таким чином, щоб витримувати запилене середовище на підземних об’єктах, він оснащений сидінням оператора зі штучної шкіри з підголівником, яке легко миється.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, всі електронні компоненти також захищені.