Це 110-тонний кран Liebherr оснащений новою кабіною, продемонстрованою на виставці як прототип, новою системою управління Liebherr LICCON3, а також вже заявленою коробкою передач ZF TraXon DynamicPerform.
Нова трансмісія має багатодискове зчеплення з масляним охолодженням, яке пройшло інтенсивні випробування та вже готове до запуску у серійне виробництво.
На додаток до цих нововведень, Liebherr запускає в серійне виробництво абсолютно нову конструкцію крана, новаторську для всієї серії всюдихідних машин: 5-вісний 110-тонний кран Liebherr із потужною 60-метровою телескопічною стрілою та регульованими осьовими навантаженнями
Третє покоління системи управління LICCON (Liebherr Computed Control) побудовано на перевірених принципах управління, але з абсолютно новим програмним забезпеченням та мовою програмування, а також вищою швидкістю передачі даних, збільшеною пам'яттю та продуктивністю ЕОМ.
Liebherr впроваджує нову кабіну одночасно із системою керування LICCON3. Сучасна конструкція класичної форми із високоякісних матеріалів значно покращує умови роботи кранівника. Крім іншого, вона включає нове багатофункціональне рульове колесо, бічну шторку на двері водія, оптимізовані компоненти управління, кнопкові модулі, а також нові дисплеї.
Інноваційний модуль зчеплення DynamicPerformля модульної коробки передач ZF TraXon забезпечує рушання з місця та маневрування практично без зношування та без перегріву. Новий модуль зчеплення передає потужність двигуна через комплект дисків із охолодженням у масляній ванні.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, насамперед Liebherr поетапно оснастить DynamicPerform 5-вісні мобільні крани. У мобільних кранах з шістьма і більше осями Liebherr продовжить використовувати 12-ступінчасту коробку передач ZF TraXon Torque з гідротрансформатором.