Заправка воднем трьох балонів ємністю 4,4 кг займає близько 3 хвилин. При цьому запас ходу фургона становить близько 400 км у змішаному циклі. 350 км забезпечують паливні осередки, а ще 50 – літій-іонний акумулятор ємністю 10,5 кіловат-годину, розташований під сидіннями.
При зарядці від настінного пристрою потужністю 11 кВт (32А) заповнити запас батареї можна менше, ніж за годину.
У рух e-Expert Hydrogen наводить електромотор з максимальною віддачею 100 кВт (136 к. с.) та 260 Нм. Такий же встановлений на звичайному e-Expert, проте там запас ходу на 70 км менший навіть з акумулятором на 75 кіловат-годину.
Максимальна швидкість машини обмежена на позначці 130 км/год.
Водневий «Експерт» пропонується у стандартній та подовженій версіях з обсягом вантажного відсіку 5,3 та 6,1 кубометра відповідно. Вантажопідйомність екологічного фургона, як і у версії ДВС, становить 1000 кг (e-Expert може взяти на борт до 1275 кг).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, перші партії збиратимуться на заводі Stellantis в Ордені, а потім конвеєр зі збирання e-Expert Hydrogen запустять на підприємстві Opel у Рюссельсхаймі.