Це моделі Peugeot e-Partner, Сitroen e-Berlingo та Opel Combo-e, доопрацьовані відомою французькою компанією Dangel, що має 40-річний досвід роботи. Для електричних моделей Dangel представила пакет TReK, який торкнувся приводу, підвіски та захисту.
На передню вісь був встановлений диференціал підвищеного тертя, який при пробуксуванні автомобіля перерозподіляє крутний момент на колесо з кращим зчепленням.
Завдяки доопрацьованій підвісці дорожній просвіт вдалося збільшити до 205 мм. Також під днищем з’явилися потужні пластини, що захищають електродвигун та акумуляторні батареї.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, електричні фургони Stellantis із пакетом TReK на українському ринку офіційно не представлені, проте моделі від Dangel з ДВС жоступні для замовлення.