Спочатку почнеться випуск машин легкого сімейства - N-серії, а влітку - і середньотоннажників серії F. Більш того, стартують продажі й першої електричної акумуляторної вантажівки марки - ELF EV.
Якщо говорити про модель N-серії наступного покоління, то вона отримала нову за дизайном кабіну. Остання стала значно просторішою і за цим показником лідирує в класі вантажівок повною масою до 3,5 т.
Водій оцінить зручніше сидіння з обігрівом, менше за діаметром кермо, оптимізоване розташування педалей і щиток приладів з 7-дюймовим інформаційним дисплеєм.
З'явилося більше речових відсіків. У стандартне оснащення тепер входить електричне стоянкове гальмо.
Однією з головних новацій є встановлення автоматизованої 9-ступеневої коробки з подвійним зчепленням - ISIM (Isuzu Smooth Intelligent TransMission).
Вона дозволяє працювати двигуну на нижчих оборотах, причому передачі перемикаються швидше і з меншою втратою крутного моменту. Це дозволило знизити витрати палива.
Більше того, машина за цим показником навіть на 15% перевищила стандарти економічності 2025 року для вантажівок на японському ринку - JH25. Свою лепту внесла й система старт-стоп.
Модель Isuzu N-серії також отримала 9 нових систем допомоги водієві, більшість із яких встановлюються на японських малотоннажних вантажівках уперше.
Це автоматична система гальмування у разі загрози зіткнення або наїзду в повороті, система допомоги утримання смуги руху, автоматична система аварійної зупинки (якщо водієві стало погано), адаптивне дальнє світло, інтелектуальний обмежувач швидкості, а також система моніторингу сліпих зон попереду автомобіля.
Також пропонується система моніторингу тиску в шинах.
Нові вантажівки також можна підключити до телематичної системи керування автопарком - MIMAMORI 4, а також до власної служби підтримки - PREISM.
Що ж до першої в модельному ряду Isuzu електричної вантажівки - ELF EV, то вона буде пропонуватися у двох основних варіантах: зі стандартною та розширеною кабіною, повною масою до 3,5 т та 7,5 т відповідно.
Можна вибрати різну кількість акумуляторних блоків - від трьох до п'яти, ємністю 40 - 100 кВт.год. Для підвищення економічності на машині встановлять кондиціонер з тепловим насосом і водійське сидіння з обігрівом.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, з 2024 фінансового року компанія також запропонує ELF EV як шасі для роботи з різним навісним обладнанням (сміттєвози та ін.), а також версію інтегрованого розвізного фургона.