Одному з регіональних підрозділів компанії, що відповідає за підтримання об’єктів критичної інфраструктури в робочому стані, потрібен був автомобіль, який буде використовуватися для ремонту та обслуговування електромереж.
Відповідно, під клієнта був виготовлений аварійно-бригадний фургон на базі ISUZU NPS75L-K.
У якості основи було використано «базу» у вигляді шасі вантажного автомобіля ISUZU NPS75L-K. Ця модель вже давно використовується в різних сферах бізнесу і по праву користується репутацією надійного транспорту, який перевірений часом і умовами експлуатації.
Завдяки своїм габаритам і технічним характеристикам шасі ідеально підходить для розміщення надбудови у вигляді аварійно-бригадного фургона.
Більше того, колісна формула 4*4 розширює можливості цього ремонтного фургона, який зможе за необхідності з’їхати з доріг з покриттям.
Сама ж конструкція виконана за схемою, яка дає змогу чітко розмежувати місце для самої бригади та обладнання. Фургон розділений на два відсіки: пасажирський і технологічний відсіки.
Пасажирський відсік має чотири пасажирські місця, нижня частина яких виконана у вигляді рундуків, де можна розміщувати особисті речі та обігрівач, тоді як верхня частина виконана у вигляді суцільної спинки з підголівниками та обладнана двоточковими ременями безпеки для кожного пасажира.
Для підвищення зносостійкості та практичності стіни пасажирського відсіку зсередини обшиті вологостійким металокомпозитним матеріалом, а підлогу утеплено та вкрито прогумованим покриттям на вологостійкій фанері.
Крім цього, у відсіку встановлено автономний дизельний обігрівач, який можна використовувати під час тривалих стоянок і заглушеному двигуні автомобіля.
Своєю чергою технологічний відсік, призначений для перевезення спеціалізованого обладнання та інвентарю для ремонтних робіт, обшитий зсередини алюмокомпозитним матеріалом, а в самому відсіку розміщений слюсарний стіл.
В обшивці підлоги використано рифлений сталевий лист товщиною 3 мм, що дає змогу захистити підлогу від пошкоджень. Крім столу у відсіку розміщені шафа з шухлядою для зберігання робочого інвентарю, шафа на два відділення з можливістю просушування одягу ремонтників.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, також, як і в пасажирському відсіку, в технологічному відсіку передбачено автономний обігрівач.