Фактично, це Peugeot E-Expert BEV, але з водневими осередками та паливним баком.
Як запевняє виробник, замість батареї на 75 кВтг, як у звичайній електричній версії, тут встановлена батарея лише на 10,5 кВтг. Однак два паливні баки, здатні зберігати в собі 4,4 кілограми водню, легко вирішують проблеми з дальністю ходу.
Звичайний E-Expert BEV здатний проїжджати до 340 кілометрів на одній зарядці за методикою WLTP. Його водневий аналог має запас ходу вже 400 км, і при цьому поповнення бака займе всього 3 хвилини.
А ось силова установка обох моделей абсолютно ідентична. Вона складається з одного електромотора, що видає 136 кінських сил і 260 Нм моменту. Вантажопідйомність складає 1100 кілограмів.
Французи запевняють, що за нормальної роботи фургон використовує електрику, що надходить із батареї. Але при різкому прискоренні або підйомі на гору в роботу підключаються водневі паливні елементи, які допомагають батареї не виснажити всі запаси енергії.
Весь водень, який використовується для живлення цього автомобіля, поставлятиметься з Франції.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, випускати Peugeot E-Expert Hydrogen планують у Франції, після чого фактично готові електромобілі відправлять на завод Opel у Німеччині, де фургони переобладнають у водні автомобілі.