Четвер, 11 листопада 2021 21:15

В Україні представили нову генерацію вантажівок Renault

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в Києві відбулась офіційна презентація нової генерації вантажівок Renault одразу двох серій – T та C.

Як SpecMachinery.com.ua вже розповідав, у 2021 році Renault Trucks модернізує вантажівки серій T, T High, C та K. І це – найважливіша еволюція з моменту повного оновлення модельного ряду виробника в 2013 році.

Вантажівки отримали більш сміливий дизайн, особливо це виражено у фарах, що зменшились в розмірі, щоб збільшити забарвлену поверхню нижньої частини кузова та новій решітці радіатора.

Новое поколение грузовиков Renault

Покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок для поліпшення повітряного потоку.

Транспортні засоби оснащені новою технологією для подальшого зниження витрат палива. Йдеться про нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (на вибір) режимами руху. «Eco on» (Увімкнення Еко) – це режим за замовчуванням, який оптимізує витрати палива за рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як «Eco off» (Вимкнення Еко) дозволяє водіям змінювати режим руху. Індикатор надає водіям інформацію в режимі реального часу про їхній стиль водіння; чим більша кількість листків індикатора, тим економічніше керування автомобілем.

Новое поколение грузовиков Renault

Нова функція «Pulse and Glide» (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/год).

Нарешті, нові вантажівки у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними на ринку з точки зору економії палива.

Новое поколение грузовиков Renault

Автівки оснащені новою регульованою рульовою колонкою. Це дозволяє водіям вибирати найбільш зручне положення з урахуванням їхньої будови тіла, вимог, пов’язаних із виконуваним завданням, або особистих уподобань.

Колонка регулюється за допомогою одного ножного регулятора, щоб встановити як положення, так і нахил керма. Регулювання обома руками на кермі і миттєве блокування забезпечують точність і безпеку.

Новое поколение грузовиков Renault

Заради зручності водія, компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь, і відтепер пропонує модульну лінійку для повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий текстиль, розрахований на те, щоб кожен день витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Також як опція пропонується шкіряна версія.

Новое поколение грузовиков Renault

Renault Trucks додала тримач для планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності для водія, забезпечуючи доступ до декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх через два роз’єми USB-C. Також був доданий новий ящик для зберігання документів формату A4.

З боку пасажира транспортні засоби мають два місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).

Новое поколение грузовиков Renault

Новое поколение грузовиков Renault

Новое поколение грузовиков Renault

Для зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця «Serenity» на 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрацник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.

Для додаткової зручності в спальній зоні також додано два роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності для водія під час відпочинку.

Нарешті, для покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal для постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.

Нові вантажівки у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Додаткові світлодіодні фари також були розміщені на внутрішній стороні дверей для освітлення порогу дверей для підвищення безпеки водія під час входу та виходу з вантажівки вночі.

Для оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху також доступний ряд опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний замок), камери та датчики присутності, а також оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.

Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, коли водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс для зупинки вантажівки.

Новое поколение грузовиков Renault

Новое поколение грузовиков Renault

Новое поколение грузовиков Renault

Новое поколение грузовиков Renault

Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів до майстерні та оптимізує графік щодо візитів.

Залежно від використання та пробігу, інтервали заміни масла для вантажних автомобілів, оснащених 13-літровими двигунами Євро 6, можуть бути збільшені до 150 000 км або 18 місяців, що призведе до зниження витрат на технічне обслуговування за контрактом, оптимізованих графіків технічного обслуговування з меншою кількістю зупинок та додаткової економії палива.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: