«Зменшення витрати пального є вкрай важливим для всіх транспортних компаній, особливо тих, які займаються перевезеннями на далекі відстані. Але водночас вони хочуть мати миттєвий доступ до високої продуктивності. Відтепер, завдяки останнім удосконаленням нашої силової лінії, вони можуть скористатися унікальним поєднанням економії пального та поліпшеної керованості», – зазначає генеральний директор «Вольво Україна» Санін Олександр.
Кращі за всю історію показники паливної ефективності на всесвітньо відомому випробувальному маршруті
Вантажівка Volvo FH з пакетом I-Save, яка вже відома своєю низькою витратою пального, також зазнає оновлення двигуна і трансмісії. У 2020 році під час випробування паливної економічності на випробувальному маршруті Green Truck Award на північ від Мюнхена, вона продемонструвала «найкращий результат за всю історію»: витрата пального склала 22,7 л на 100 км, а середня швидкість – 80,35 км/год. Декілька незалежних випробувань, проведених цього року у Франції, підтвердили лідируючі позиції за паливними характеристиками. Відтепер рекордні показники можуть стати ще кращими.
«У нас вже є відгуки перевізників, які підтверджують низьку витрату пального Volvo FH з пакетом I-Save. Тому ми з нетерпінням чекаємо на старт продажів вантажівок з удосконаленою трансмісією, адже це дозволить нашим вантажівкам стати ще ефективнішими з точки зору витрати пального, що безпосередньо сприятиме досягненню кращих результатів з економії палива нашими клієнтами», – заявив Санін Олександр.
Чіткі налаштування, яке призводить до істотних поліпшень
Коли у 2001 році вперше було впроваджено АКПП I-Shift, компанія Volvo Trucks підтвердила свою тверду переконаність у тому, що система трансмісії на основі зчеплення є найефективнішою конструкцією для автоматизованого перемикання передач. Відтоді у світі було продано понад мільйон вантажівок з АКПП I-Shift. Значні покращення керованості, які зараз додаються, досягаються завдяки новому способу взаємодії коробки передач I-Shift з двигуном. В оновленій системі I-Shift використовується нова стратегія перемикання передач, яка забезпечує не лише швидше перемикання, але й плавніше та гармонійніше керування вантажним автомобілем.
Зменшення витрати пального досягається за рахунок зменшення тертя у двигуні і покращення процесу згоряння. Крутний момент двигуна вміло регулюється оновленою системою I-See, яка оптимізує роботу двигуна з урахуванням рельєфу дороги попереду та ваги вантажівки.
«Інженерам Volvo дійсно вдалося внести значні удосконалення в і без того досконалу трансмісію. Хоча ще занадто рано наводити точні цифри, але вже зараз ми можемо сказати, що наші польові випробування з клієнтами є дуже багатообіцяючими», – підсумовує Санін Олександр.
Нагадаємо, що дотримуючись Паризької угоди щодо зміни клімату, Volvo Trucks робить рішучі кроки у напрямку суттєвого скорочення викидів CO2, пов'язаних із автомобільними вантажними перевезеннями. Мета Volvo Trucks полягає в тому, щоб у 2030 році половина продажів компанії припадала на електричні вантажівки, а через десять років, у 2040 році, всі нові вантажівки Volvo мають працювати без використання викопного палива. Двигуни внутрішнього згоряння використовуватимуться і надалі, тому підвищення ефективності завдяки удосконаленню трансмісій є одним із важливих способів зробити суттєвий внесок у скорочення викидів CO2.