Для великого пасажиропотоку в години пік такий акумуляторний автобус буде незамінний будь-якому мегаполісу
Модель Volvo 7800 Electric стала першим електричним зчленованим автобусом з трьох вагонів на двох шарнірних з’єднаннях. Виготовлення зчленованих автобусів Volvo Buses розпочне на власному виробництві у Мексиці. Перші постачання очікуються у 2026 році.
Двошарнірне виконання автобуса має сприяти еволюції системи швидкісного автобусного транспорту (BRT) шляхом підвищення ефективності та скорочення викидів. Автобуси виготовлятимуться паралельно у двох версіях.
Окрім двошарнірної пасажирської машини великої місткості, до муніципальних парків будуть надходити класичні "гармошки" з двох вагонів в одному шарнірному з’єднанні.
Обидві версії Volvo Buses випускатиме у Мексиці паралельно для маршрутів з різним пасажиропотоком.
Якщо тривагонна модель Volvo 7800 Electric довжиною 25,6 метра вміщує до 300 пасажирів, то класична шарнірно зчленована машина з двох вагонів може вмістити до 191 пасажира.
Модель Volvo 7800 Electric має подвійні двигуни (Volvo EPT802), що забезпечують чудову здатність підійматися на гору завдяки потужності 400 кВт. Це відповідає силовому потенціалу у 540 к.с.
Максимальна потужність 2x200 кВт видає максимальний крутний момент на колеса 31 000 Нм.
Подвійні електродвигуни Volvo EPT802 працюватимуть у парі з 2-швидкісною автоматизованою механічною трансмісією на основі технології Volvo I-Shift.
У двошарнірному автобусі для зберігання енергії використовується накопичувач 540, 630 або 720 кВт-год. Для класичної одношарнірної "гармошки" потенціал батареї менший, там обмежилися місткістю 540 чи 630 кВт-год.
Тривагонний зчленований електричний автобус Volvo 7800 працює не просто тихо, а дуже тихо. Пасажири можуть насолоджуватися цим, оскільки поїздка буде без шуму та вібрації.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, до речі, цей позитив поширюється не лише на пасажирів, але й на мешканців квартир, вікна яких виходять на вулицю з маршрутом руху таких автобусів.