На виробництві довелося думати про те, що робити із позашляховим повнопривідним автомобілем, довжиною 25 метрів.
На допомогу прийшло спецательє IPEX, яке знайшло замовника - велику будівельну компанію, що працює у віддалених регіонах. Шасі викупили, а початковий дизель Caterpillar замінили 410-сильним двигуном Tatra.
Незграбну бічну кабіну опустили нижче, додали ще один міст і електронну систему управління трьома задніми осями від голландського VSE. Також була розроблена і збірна надбудова власною масою 8,5 тонни. Повна ж маса гіганта становить 71 тонну.
Цікаво, що цей одиничний екземпляр - спадкоємець схожих рішень. У програмі самої Татри були шасі з низькою кабіною, хоча й не такі великі. Ще у 1980-х роках німецький дилер, фірма Semex, малими партіями на замовлення виробляла подібні шасі, в основному для установки кранів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вони також отримували додаткові осі, інші агрегати (в основному дизелі Deutz) і спрощену незграбну кабіну.