Це модернізована вантажівка для перевезення зернових. Прем’єра нової вантажівки відбулась у Бразилії, оскільки це один з основних світових ринків аграрної продукції, де переважають перевезення у порти вантажним автомобільним транспортом.
З першого погляду зауважимо, що Volvo FH вочевидь прийняла естафету від новинки року DAF XG з видовженим звісом кабіни спереду на 16 сантиметрів та 33 сантиметри з тильної частини.
У Volvo передня частина кабіни подовжена на 17,5 сантиметрів, а задній бічний спойлер маскує видовження кабіни ще на 25 сантиметрів. Додаткові 42,5 сантиметри до стандартної кабіни Globetrotter XXL створюють комфортні умови для праці та відпочинку водія (матрац шириною 1 метр!).
Таким чином, як і випадку DAF XG, Volvo FH Efficiency Concept Truck впроваджує новий тип кабін з переднім звісом для покращеної аеродинаміки та безпеки.
Volvo FH Efficiency Concept Truck з колісною формулою 6х4 має ще декілька виразних особливостей: зменшено міжосьовий інтервал до 3 метрів, що є характерним для бразильських вантажівок, занижено розташування кабіни, перенесено акумуляторний блок та бак Ad-Blue, встановлено сонячні панелі на даху кабіни і цифрові камери заднього огляду.
Передня підвіска обладнана полегшеними на 30 кілограмів ресорами. Кузов автомобіля марки Randon встановлено у значно вужчому інтервалі від спойлерів кабіни, аніж у стандартній Volvo FH.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Volvo FH Efficiency Concept Truck комплектується двигуном I-Save, шинами від виробника Continental та гідравлічною системою від компанії Hyva.