Цікаво, що ця вантажівка стоїть на конвеєрі вже цілих тридцять п'ять років, і за цей час було випущено понад 1,2 млн штук.
Причому індуси враховують тільки початок запуску виробництва цієї моделі в Індії, а насправді вантажівка набагато старша. Ще в далекому 1954 році ліцензію на вантажівки індуйці придбали у Mercedes-Benz.
В основі моделі 407 лежить ціле сімейство малотоннажників, повною масою 3,5-4,56 тонни, яке стартувало ще на початку 1970-х. Пізніше воно виросло в відоме сімейство Т2.
В Індії ця машина з кабіною, розробленої ще маркою Hanomag, випускалася з 1985 року, неодноразово модернізуючись. Але в основі не змінювалася: проста конструкція, ресорна параболічна підвіска, безнаддувний дизель, потужністю 65-80 к.с. та п'ятиступінчаста механічна коробка передач.
Новітня версія отримала попередній дизельний двигун, доведений до потужності 85 к.с. з максимальним обертовим моментом 285 Нм. Працює він тепер на стислому метані, бак вміщує 180 літрів.
Повна маса вантажівки становить майже п'ять тонн, а довжина вантажної платформи - 4,5 метри. Серед сучасних зручностей водієві доступна магнітола і USB-вихід.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, гарантія на одну із найбюджетніших моделей вантажівок у світі становить 300 тисяч кілометрів пробігу або 3 роки.