Два мобільних крана Liebherr LTM 1500-8.1 напередодні здійснили демонтаж 100-річного залізничного моста в місті Ессен. Техніку для робіт надали підрядники з важких підйомів і перевезень Autokrane Schares GmbH з Бохольту та Dietmar Flossdorf GmbH з Бад-Нойенар. Двом 500-тонним кранам належало підняти 120 т сталі.
Сталевий міст на 4 залізничні лінії був частиною міського ландшафту Ессена близько 100 років. Але зараз настав час для заміни застарілих конструкцій. Складність робіт полягала в тому, що через вік моста не було точних даних про його вагу.
Керівник сервісної служби Пітер Восс і технічний дизайнер Ніколь Брекер провели детальне планування проекту. За його результатами компанія Schares, як основний підрядник, прийняла рішення використовувати для цієї роботи два крана LTM 1500-8.1, оскільки вони відрізняються великим резервом вантажопідйомності. Одна з машин прибула на майданчик з Бохольту, в той час як іншу надала компанія Flossdorf, розташована в Бад-Нойенар, приблизно в 130 кілометрах від міста Ессен.
При підготовці крани були оснащені баластом вагою в 135 т, а довжина стріл була збільшена до 31,5 метра. Підйом мосту вимагав роботи при радіусі 16 метрів. В першу чергу за допомогою газового різака були демонтовані опори моста. Після цього можна було приступати до підйому основної конструкції. Потужна техніка з легкістю впоралася з поставленим завданням. Система контролю роботи крана зафіксувала загальну вагу моста – 120 т.
Оператори кранів змогли обережно підняти міст і перенести його на землю. Як тільки демонтаж конструкції завершився, знову прийшов час газового різака. Міст був розділений на невеликі частини.