Після вивчення призначення необхідного кранового обладнання, а також технічного завдання Замовника, фахівці КЗПТО розробили проектну документацію, де були враховані всі особливості технологічних процесів, в яких передбачалося задіяти нові крани. Зокрема, була передбачена установка на них двошвидкісних механізмів підйому-опускання та пересування талей, а також частотних перетворювачів регулювання швидкості пересування кранів, щоб забезпечити можливість найбільш точного позиціонування великогабаритних деталей.
Управління однобалочними кранами вантажопідйомністю 5 і 12,5 тонн може здійснюватися як за допомогою системи радіоуправління, так і підвісного резервного пульта, що забезпечує більш зручну та безпечну роботу оператора-кранівника.
Основна комплектація кожного з 3-х кранів була наступною:
- прогонний міст - виготовлений на КЗПТО;
- таль електрична канатна, кранові візки, кінцеві балки - виробництва компанії Роdem (Болгарія);
- електрообладнання - Schneider Electric (Франція);
- кабельна продукція - Carpel (Італія);
- струмопідвід до крана - тролеї закритого типу.
Особливу увагу було приділено забезпеченню техніки безпеки, для чого були встановлені наступні прилади:
- кінцеві вимикачі на підйом-опускання та пересування талі та крана;
- обмежувач вантажопідйомності;
- пристрій проти зіштовхування;
- аварійний стоп;
- ключ марка.
Завдяки ретельно розробленому проекту виконання робіт (ПВР) і високій майстерності співробітників Київського заводу ПТО, виготовлення кранів, а також їх монтаж та пуско-наладка були виконані у найкоротші терміни. Високу якість виготовленого кранового обладнання підтвердили комплексні статистичні та динамічні випробування, після чого всі 3 нових мостових крана були введені в експлуатацію та на даний момент успішно працюють.