Субота, 24 серпня 2024 12:16

Scania представила найновішу версію коробки передач серії G

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на виставці Elmia в Швеції компанія Scania представила свою останню версію коробок передач серії G для Scania Opticruise - G38.

G38 спеціально розроблена для спільної роботи з найпотужнішим V8 Scania - 16-літровим 770-сильним легендарним двигуном з крутним моментом 3 700 Нм.

Разом вони забезпечують все - від економії пального і ваги до плавної їзди та відмінного старту. Серед переваг останньої версії:

- можливість розвивати крутний момент 3 800 Нм - без збільшення маси та розмірів;

- економія пального за рахунок зниження тертя, широкий діапазон та можливість вибору більш швидших передач заднього мосту зі збереженням хорошої пускової здатності.

G38 - це остання і заключна ітерація коробок передач серії G, яка була вперше представлена в 2019 році (разом з G33). Вона спеціально створена для роботи з величезним крутним моментом, який виділяє 770-сильний V8 Scania.

Незважаючи на те, що вона може розвивати крутний момент до 3 800 Нм, її розміри та вага точно такі ж, як у G33.

«В основному це металургія, вибір більш екстремальних якостей сталі та застосування таких технологій, як полірування зубців та впрочення для підвищення твердості та довговічності деяких життєво важливих компонентів.

Ми також додали додаткові масляні канали для найважливіших деталей, але це все - базова конструкція серії G сама по собі дуже міцна», - пояснює Матс Хенрикссон, інженер-розробник з Scania R&D

Коробки передач серії G зазвичай на 60-70 кг легші, ніж коробки передач, які вони замінюють, переважно завдяки повністю алюмінієвим корпусам та меншим розмірам. Ще одним важливим досягненням є зниження рівня шуму, що є необхідною умовою для відповідності майбутнім нормам.

Перемикання передач в цих автоматизованих механічних коробках відбувається за допомогою пневматичних приводів. Завдяки використанню гальм вала інженерам Scania вдалося скоротити кількість синхронізацій, вільне місце використовується для більш широких зубчастих коліс.

«Серія G та її характеристики були якимось революційним моментом у момент її появи, і вона досі залишається такою, якщо ви попитаєте мене.

Вона пропонує всі ті цінності, про які тільки можна мріяти, і водночас відрізняється гнучкістю та підходить для широкого спектру застосувань і операцій, де потрібно багато кінської сили та крутного моменту.

Вантажні тягачі для роботи на місці однозначно скористаються від використання G38. Це оптимальний додаток, коли мова йде про збалансовані ступені продуктивності в модульній системі Scania», - розповідає Бо Ерікссон, менеджер по продукції Scania Trucks

Коробки передач серії G також можуть бути замовлені в версії HD (Heavy Duty), і G38 не є винятком. У версії G38CH вона буде постачатися з більш широким планетарним зубчастим колесом для підвищення міцності.

Це підвищує здатність витримувати великий крутний момент на карданному валу та в найскладніших дорожніх умовах (зазвичай там, де немає "доріг").

Коробка передач G38 коротша, ніж найпоширеніша на сьогоднішній день коробка передач Scania GRSO926 для того ж типу експлуатації.

Деяка відмінність між ними полягає в тому, що G38 має лише одне вбудоване обмеження крутного моменту. Лише 100 Нм потужності двигуна відсікаються в певній точці передачі та обертів, що водій малоймовірно помітить.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, G38 пропонує 14 передач переднього ходу, включаючи супергусеничну та пряму, а також можливість вказати до 8 передач для руху заднім ходом.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: