Контракт передбачає постачання двох версій транспортних засобів, спільно розроблених компаніями Scania Polska та Celtech під назвами CD10 і CD27 Kayman.
CD10 являє собою паливозаправник на шасі 6×6 підвищеної прохідності з баком на 10 000 літрів. Базою для машини стала адаптована для бездоріжжя версія Scania XT.
Автомобіль матиме захист структурних елементів від пошкоджень під час руху по бездоріжжю. Так, мости розміщені у верхній частині шасі, що запобігатиме їх відриву при переїзді через каміння.
Машина також отримає сталевий кожух навколо двигуна, коробки передач, диференціала та сталевий бампер, що витримує навантаження 20 т.
Машина матиме 13-літровий двигун потужністю 460 к.с. стандарту Євро 3 з 14-ступінчастою автоматичною коробкою передач, роздавальною коробкою і диференціалами на кожній осі.
Паливні баки загальним об’ємом 630 літрів дозволять долати велику відстань на одній заправці. Передбачене використання різних видів палива, включаючи як традиційний дизель, так і біопаливо.
Заявлено що обслуговування силових агрегатів є простим, з рекомендованим інтервалом заміни мастила в 30 000 км, що зменшує кількість зупинок для технічного обслуговування.
Машини також будуть оснащені системами водіння в темряві та системами нічного бачення. Окрім того, вони будуть оснащені системами фільтрації та вентиляції кабіни для пересування по зараженій території.
Своєю чергою Kayman CD-27 являє собою напівтягач з колісною формулою 6×4 і причеп-цистерну ємністю 27 000 літрів. Машина матиме майже ідентичне обладнання з CD10.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, тягачі з причепами призначені для доставки пального на великі відстані. Вони будуть оптимізовані для пересування переважно по асфальтованих дорогах та дорогах з твердим покриттям і матимуть місце для відпочинку в кабіні.