Новий двигун буде значно легшим за збереження тих самих характеристик і потребуватиме менше місця для встановлення.
Танки Leopard 2 використовують двигун MB873, який серійно виробляється з 1978 року для всіх модифікацій Leopard 2 і всього сімейства бойових машин на його базі.
Надійність і низька вибагливість цього багатопаливного двигуна, навіть за використання низькоякісного пального, високо цінуються серед танкістів.
Хоча сам танк пройшов кілька етапів модернізації, його двигун залишався практично незмінним. Оскільки заміна вимагає коригування трансмісії, системи охолодження і, можливо, навіть корпусу.
Ці зміни настільки суттєво впливають на логістику, що попередня спроба встановити новий двигун EuroPowerPack на базі MTU MT883 Ka-500/501 була визнана недоцільною.
Однак армія Німеччини оголосила про розробку нової модифікації танку Leopard 2, яка має бути оснащення 130 мм гарматою та новим двигуном«OLYMP» від компанії Liebherr.
Новий пакет модернізації Leopard 2,має стати проміжним рішенням до переозброєння на перспективний танк проєкту MGCS.
З огляду на це Rolls-Royce розпочала розробку двигуна на базі широко використовуваної серії 199. Зокрема, 6-циліндрові моделі (6V199) встановлюються на БТР Fuchs 2 і Piranha V, а також на гусеничну машину ACSV G5.
Восьмициліндровими версіями (8V199) оснащуються БМП Boxer та низка гусеничних машин, зокрема Ajax, ASCOD, M10 Booker і Borsuk.
Серія 199 використовує багато ідентичних деталей (поршні, головки циліндрів тощо), що значно спрощує логістику та дозволяє зменшити витрати завдяки масштабуванню закупівель і уніфікації.
Для танків Leopard 2 планується використання 10-циліндрового двигуна 10V199. За інформацією видання, наразі компанія розробляє його за власний кошт, проте перші двигуни мають бути поставлені неназваному замовнику у 2026 році.
Очікується, що потужність нового 10V199 буде ідентичною до наявного MB 873 і становитиме 1100 кВт (1500 к.с.).
Виробник також заявляє, що власним коштом провів дослідження щодо інтеграції 10V199 у Leopard 2. Результати показали, що двигун можна успішно встановити на танк із відповідними змінами в трансмісії та системі охолодження.
Оскільки 10V199 коротший за MB 873, у корпусі звільниться додатковий простір, який можна використати для інших цілей. Крім того, вага 10V199 має бути значно меншою, ніж 2,2 тонни MB 873.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, окрім створення нового двигуна, компанія також інвестувала значні кошти в розширення виробництва MB 873 і подвоїла виробничі потужності для забезпечення нагальних потреб.