У компанії заявили, що вони здійснили технологічний прорив, який дозволить вдвічі зменшити вагу, розмір та вартість батарей і згодом значно скоротити час заряджання та збільшити дальність пробігу.
«Як для наших рідинних, так і для наших твердотільних батарей ми прагнемо радикально змінити ситуацію, коли існуючі батареї надто великі, важкі та дорогі...
Щодо потенціалу ми намагатимемося скоротити вдвічі всі ці фактори», - розповів Кейджі Кайта, президент центру досліджень та розробок японської автомобільної компанії з вуглецевої нейтральності
Toyota розробила способи зробити батареї довговічнішими, і вважає, що тепер вона може зробити твердотільну батарею із запасом ходу 1200 км (745 миль), яка може заряджатися за 10 хвилин або менше.
Компанія розраховує, що вже у 2027 році зможе виготовляти твердотільні батареї для використання в електромобілях.
Твердотільні батареї широко розглядаються як потенційний прорив для електромобілів, оскільки вони обіцяють скоротити час заряджання, збільшити ємність та знизити ризик займання, пов'язаний з літій-іонними елементами живлення, в яких використовується рідкий електроліт.
За словами професора економіки бізнесу Бірмінгемського університету Девіда Бейлі, якщо заяви Toyota будуть обґрунтовані, це може стати поворотним моментом майбутнього електромобілів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, однак виготовлення твердотільних батарей, як правило, складніше і дорожче, що обмежує їхнє комерційне застосування.