Thermo King та BPW об'єднали свої дослідження для розробки нової технології AxlePower із віссю ePower від BPW.
Новинка перетворює енергію, яку причіп зазвичай втрачає під час транспортування, у чисту, стійку електроенергію для холодильних установок. Незвичайним рішенням у новій розробці є використання однієї осі двох генераторів.
Завдяки безшумній роботі та відсутності викидів CO2 холодильною установкою при роботі від акумуляторів ця технологія дозволяє транспортним компаніям без проблем здійснювати доставку до центру міста, і навіть до зони наднизького рівня викидів.
Ключем до беземісійного рефрижераторного транспорту є вбудований у вісь генератор, розроблений BPW із власним програмним забезпеченням.
Система виробляє енергію у причепі під час руху та при гальмуванні, яка використовується для роботи гібридних або повністю електричних холодильних агрегатів: кінетична енергія не втрачається, а використовується ефективно.
Залежно від комплектації, перевізник зможе заощадити до 4 тис. літрів дизельного палива на рік під час експлуатації причепа з холодильною установкою.
Рішення Thermo King AxlePower зберігає генеровану енергію у високовольтній батареї та використовує її для роботи холодильної установки, що дозволяє системі забезпечувати повністю електричне охолодження причепа з низьким або нульовим рівнем викидів та автономне охолодження.
Залежно від розміру батареї та цільового значення акумуляторна батарея забезпечує в середньому до п'яти годин автономної роботи холодильного агрегату під час стоянки.
Завдяки використанню двох генераторів виробляється вдвічі більше енергії, і водночас створюється резервна система для надійного забезпечення холодового ланцюга. Таким чином, акумуляторна система завжди отримує достатню потужність у всіх дорожніх ситуаціях та сценаріях застосування.
Нову розробку презентувала компанія Schmitz Cargobull. Виробник, першим у Європі, отримав схвалення Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (Kraftfahrtbundesamt) на причіп-рефрижератор S.KOe Cool з електричною віссю.
Попередні випробування, проведені TÜV Rheinland, показали, що S.KOe Cool відповідає всім законодавчим вимогам Європейського союзу з безпеки, охорони навколишнього середовища та виробництва.
Ще одна новинка для ринку вантажних транспортних засобів – серійне виробництво електричних осей, яке найближчим часом запускає компанія ZF.
ZF хоче запропонувати своєрідну модульну систему для комерційного транспорту. Основна увага приділяється CeTrax 2, з повністю електричним центральним приводом та електродвигуном, прифланцованим у версії Dual.
Нововведення є основою нового мосту, який вже представлений на ринку: AxTrax 2 заснований на центральному приводі, який був мінімально модифікований і оснащений підвіскою коліс.
Ціль ZF полягає в тому, щоб запропонувати максимально гнучку систему для різних груп клієнтів. Згідно з заявою ZF, AxTrax 2 сумісний із системами гальмування, ADAS та автоматизованими системами водіння.
За словами виробника, інтеграція до системи телематики можлива через CAN-шину.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, усі електроприводи або мости також повинні працювати як з акумуляторними, так і вантажними автомобілями, що працюють на паливних елементах.