З огляду на це акумулятори повинні бути економічно відновлені для подальшого застосування в автомобілі (друге використання) або для інших цілей (другий термін служби), наприклад як стаціонарне сховище або в переробці для відновлення цінної сировини.
У проекті бере участь консорціум із дев’яти партнерів із промисловості та науки, який фінансується Федеральним міністерством економіки та захисту клімату Німеччини (BMWK). Лідером консорціуму є компанія MAN Truck & Bus.
Одна з проблем, пов’язаних з відновленням акумуляторів для комерційних автомобілів, полягає в тому, що вони мають різний рівень старіння, коли повертаються для оцінки стану.
Той факт, що форма, структура та виробник батареї можуть бути різними, також є одним із завдань проекту REVAMP. Тому дуже важливо, щоб вся система відновлення була спроектована гнучко та могла реагувати на різні стани та характеристики батареї.
Робота над дослідницьким проектом ведеться в рамках одинадцяти робочих пакетів: На основі методологічних та теоретичних принципів розробляються процедури оцінки стану та планування другого використання та другого терміну служби.
На основі цього будуть розроблені методи підготовки компонентів батареї на рівні упаковки, модуля та елемента. Паралельно буде заплановано гнучке автоматизоване розбирання та складання, а також буде створено відповідні компоненти управління.
Крім того, розробляється цифровий двійник для відображення життєвого циклу батареї. Цей цифровий двійник також буде використовуватися для оцінки життєвого циклу на основі ключових показників, щоб оцінити рішення, прийняті для подальшого використання батарей, а також відстеження цілей сталого розвитку при переробці.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, отримані результати будуть остаточно перевірені в ході прикладних випробувань та продемонстровані у технічному центрі eMobility у MAN у Нюрнберзі.