Середа, 06 грудня 2023 09:50

Toyota випустила для Європи перший великогабаритний фургон PROACE MAX

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Toyota входить у сегмент великогабаритних комерційних фургонів Європи з абсолютно новою моделлю PROACE MAX, яка вироблятиметься на заводах Stellantis в Польщі та Італії.

Акумуляторний PROACE MAX доповнить повністю електрифіковане сімейство фургонів і пасажирських машин.

PROACE MAX отримав зовнішній дизайн з акцентом довкола передньої панелі, яка має стильний верхній елемент в кольорі автомобіля. Матово-чорна решітка радіатора тут акуратно переходить у передній бампер відповідного кольору. Сучасна стилістика доповнюється світлодіодними головними ліхтарями.

Салон кабіни моделі Comfort оснащено сучасною кольоровою цифровою панеллю приладів із діагоналлю 7 дюймів для передачі інформації, а повноцінний мультимедійний блок включає 10-дюймовий сенсорний екран високої чіткості.

Новий PROACE MAX доступний у широкій розмірності. Загалом фургон має шість різних розмірів, що будуються на колісних базах 3450 мм і 4035 мм через три різні довжини (5413 мм, 5998 мм і 6363 мм) і три висоти (2254 мм, 2524 мм і 2764). мм).

В такій габаритній комбінації фургони отримають простору вантажну зону об’ємом від 10 м³ до 17 м³, що достатньо для комфортного розміщення п’яти європіддонів.

Вага автомобіля коливається від 3300 кг до 3500 кг для PROACE MAX з дизельним двигуном і 3500 кг або 4250 кг для електричних варіантів. Акумуляторний MAX є лідером у своєму класі з вантажністю 1500 кг і можливістю буксирування причепа вагою 2400 кг.

В автомобілях з дизельним двигуном можлива вантажність до 1425 кг і тягова здатність до 3000 кг залежно від комбінації довжини та висоти.

Завантаження та розвантаження PROACE MAX просте завдяки дверям на всю висоту та практичному квадратному отвору шириною 1562 мм і висотою до 2030 мм із низьким порогом для легкого доступу.

Вперше на Toyota двері відкриваються на 270 градусів, максимізуючи простір для завантаження на узбіччя та доступ до салону. Розсувні бічні двері відкриваються на 1,25 м, такої ширини достатньо для завантаження європіддона.

Акумуляторний електричний силовий агрегат забезпечує потужність 270 к.с. (200 кВт) у поєднанні з впевненим крутним моментом у 410 Нм. Запас ходу до 420 км (стандарт WTLP) цілком достатній для практичних повсякденних операцій.

Батарею місткістю 110 кВт-год можна зарядити до 80% всього за 55 хвилин за допомогою системи швидкого заряджання потужністю до 150 кВт.

Також передбачено бортовий зарядний пристрій змінного струму на 11 кВт для зручного заряджання через робочі чи домашні системи, наприклад, на ніч або коли автомобіль стоїть на тривалій стоянці.

Найновіший ефективний дизельний двигун з низьким рівнем викидів, що відповідає стандарту Euro 6E, доступний з 6-ступінчастою механічною або 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, що забезпечує потужність від 120 к.с. до 180 к.с.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, як електричні, так і дизельні варіанти пропонуються виключно у форматі переднього приводу, що є загальним для переважної більшості продажів у секторі великих комерційних фургонів.




Інформація:

Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: