Вона призначена для спарених задніх мостів і розрахована на вантажопідйомність 26 т. Це відмінна альтернатива ресорній підвісці.
Тут застосовується балансир із центральною точкою повороту та прогресивні пружини запатентованої конструкції. У результаті підвіска краще протистоїть кренам автомобіля при роботі з підвищеним навантаженням, що покращує керованість.
Завдяки зниженню вібрацій та поштовхів від дороги підвищується їздовий комфорт.
Крім того, еластомірна підвіска на 250 кг легша за ресорну, а її виробництво не вимагає термообробки, що дозволяє уберегти атмосферу від викидів 1 тони СО2 при виготовленні одного мосту.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, замовити новаторську підвіску Hendrickson Ultimaax можна у рамках пакету опцій MAN Individual.