Серійне виробництво AxTrax 2 планують розпочати в Європі наприкінці 2024 року, а в США – у 2025 році.
Що цікаво, вона буде випускатися у двох варіантах: з одним електричним приводом та з двома – AxTrax 2 Dual. Це перша така пропозиція від ZF.
Зазначимо, що такі «подвійні» електричні осі досить рідко використовуються на електробусах. На даний момент лише Volvo Buses встановлює таку трансмісію на свою модель 7900 Electric.
Нагадаємо, що електрична вісь AxTrax сягає своїм корінням в 2015 рік, коли вона була запущена в серію як модель AVE130. На сьогоднішній день вона зарекомендувала себе як одне з провідних рішень для електричних автобусів таких відомих виробників як Solaris, Daimler Buses, Ebusco та ін.
AxTrax 2 є повністю інтегрованою системою на основі осей, що відрізняється компактною конструкцією, яка допомагає максимально використовувати доступний простір для акумуляторів і підвищує гнучкість шасі виробника для майбутніх концепцій транспортних засобів.
AxTrax 2 можна повністю синхронізувати з ключовими функціями автомобіля, включаючи гальмування, ADAS та автоматизовані системи керування, щоб підвищити безпеку та ефективність машини.
Це також дозволяє передовим цифровим та телематичним системам через шину CAN обмінюватися інформацією про систему електронної осі.
AxTrax 2 забезпечує постійну потужність 210 кВт і максимальний вихідний крутний момент 26 000 Нм. Вона охоплюватиме комерційні автомобілі класу 5-7 (за класифікацією в США) з однією електронною віссю у конфігурації 4×2 або 6×2 або навіть класу 8 з двома електронними осями у конфігурації 6×4.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, обидві моделі AxTrax 2 призначені для заміни двигуна, трансмісії, приводного валу, диференціалу та звичайної осі для електрифікації комерційного автомобіля.