Лінійка коробок Scania G25CM та G33CM тепер поповнюється двома новими версіями з позначкою «H» (що означає Heavy, важкий) у своїй назві. G25CH та G33CH мають всі переваги та якості своїх родичів.
Але додавши потужнішу планетарну передачу, Scania тепер пропонує, мабуть, найрозумнішу комбінацію надійності, плавного перемикання передач і паливної економічності в галузі вантажоперевезень.
Останнє покоління автоматизованих коробок передач Scania відоме на ринку своєю технологічною досконалістю. Коли вони були представлені у 2020 році, ці коробки мали найкращі у своєму класі характеристики, такі як підвищена паливна та транспортна ефективність, плавне та швидке перемикання передач та зменшена вага.
Однією з головних переваг є широкий діапазон передавальних чисел, який (разом з відповідною передачею заднього моста) гарантує, що двигун може працювати на низьких обертах, забезпечуючи при цьому повний крутний момент.
Вантажівки для важких умов роботи з великою повною масою зазвичай використовують задні візки з колісною формулою 6х4 з «коротким» передавальним числом (3,5:1 і вище, а іноді і набагато вище).
У пагорбистій місцевості або при високому опорі коченню це створює велике навантаження на вихідний вал в коробці передач.
Короткі передачі, як правило, в поєднанні з колісними редукторами, корисні для рушання з місця і запуску автомобіля, роблячи вантажівку більш потужною, але також призводять до вищих обертів двигуна на крейсерській швидкості.
Оскільки Scania прагне до низьких обертів двигуна та економного споживання пального, хитрість полягає в тому, щоб знайти оптимальний баланс між передачею заднього моста та фактичною роботою.
Властивості надпотужних коробок передач Scania означають, що більше вантажівок тепер можуть використовувати більш високу передачу, зберігаючи при цьому всі переваги на своєму боці.
Лінійка G для Scania Оптикруз була представлена у 2020 році та миттєво встановила новий стандарт для галузі. Вона була на 60 кг легшою порівняно з попередньою версією, завдяки своєму повністю алюмінієвому корпусу та меншим габаритам, рівень шуму став нижчим.
Лінійка G допомагає водіям заощаджувати паливо завдяки зниженому внутрішньому тертю та наявності лише двох синхронізаторів, оскільки в ній використовуються пневматичні приводи та гальма валів (загалом їх три).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в поєднанні з інтелектуальною системою керування двигуном, як застосовується для силової лінії Super, модельний ряд G коробок забезпечує швидке і точне перемикання передач.