Ці тягачі розширюють можливості перевезень з напівпричепами мегакласу, що мають збільшений внутрішній об’єм.
Використання напівпричепів мегакласу дає низку переваг. Завдяки низькому шасі MAN eTGX, висота завантажувальної платформи становить менш як 1 метр, що дозволяє збільшити внутрішній об’єм на 8 м³ без зміни загальних габаритів.
Таким чином, зберігається загальна висота нижче 4 метрів, що відповідає німецьким дорожнім стандартам.
Однією з ключових переваг такого рішення є можливість подвійного завантаження палет, що дозволяє перевозити до 67 європалет за один рейс. Це підвищує ефективність перевезень і дозволяє скоротити кількість рейсів, а отже – зменшити загальне енергоспоживання.
Компанія Dachser з 2021 року використовує виключно напівпричепи з підвищеною місткістю для групових перевезень у Європі. Це дозволяє значно знизити витрати ресурсів порівняно зі стандартними напівпричепами.
Впровадження електричних тягачів дозволяє ще більше скоротити екологічний слід логістики та зробити вантажоперевезення повністю безвикидовими.
Нові MAN eTGX передані водіям безпосередньо з заводу MAN у Мюнхені та розподілені між логістичними центрами Dachser у Німеччині. Крім того, перший такий автомобіль з грудня 2024 року експлуатується в Нідерландах компанією Müller Fresh Food Logistics, яку Dachser придбала у 2023 році.
Електричні вантажівки MAN поступово змінюють ринок логістики. Модульна конструкція акумуляторів дозволяє адаптувати тягачі до будь-яких транспортних завдань без втрати продуктивності.
Модель MAN eTGX ultra-low-liner має:
Максимальну місткість акумуляторів, що забезпечує до 500 км пробігу.
Компактну колісну базу (3,75 м), що покращує маневровість.
Модульну систему акумуляторів (4, 5 або 6 блоків) потужністю 449 або 544 к.с.
Швидкісну зарядку CCS (до 375 кВт), з можливістю використання MCS-зарядки до 1 МВт, що скорочує час підзарядки під час перерв водія.
Окрім моделі eTGX, MAN також випускає eTGS для важких перевезень і eTGL для міської логістики, розширюючи портфель електровантажівок.
Dachser планомірно розширює свою екологічну стратегію. Ще у 2015 році компанія почала впроваджувати електровантажівки для міських перевезень. Сьогодні вона має три центри електромобільності в Німеччині, де тестуються нові технології – від фотоелектричних систем до інтелектуальних зарядних станцій.
З урахуванням нових MAN eTGX, парк електровантажівок Dachser уже налічує понад 120 одиниць, які працюють як на коротких, так і на далеких маршрутах по всій Європі.
Dachser та MAN демонструють, що перехід на електричні вантажівки у магістральних перевезеннях – це вже не далека перспектива, а реальність.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, використання тягачів MAN eTGX ultra-low-liner дозволяє збільшити обсяг вантажних перевезень, скоротити екологічний слід та підвищити економічну ефективність транспортної логістики.