Ці нові моделі, здатні працювати у складі 44-тонних автопоїздів, будуть вироблятися на заводі у Бур-ан-Бресі з кінця 2023 року.
Renault Trucks E-Tech T і C можна замовити із двома або трьома електромоторами сумарною потужністю до 490 кВт. Пропонуються від чотирьох до шести блоків літій-іонних акумуляторів, ємністю від 180 до 540 кВтг.
Батареї доступні для заряджання як змінним струмом (AC) до 43 кВт, так і постійним (DC) до 250 кВт. Запас ходу сягає 300 км. З проміжною швидкою зарядкою (250 кВт) протягом однієї години цю відстань можна збільшити до 500 км.
Елементи та модулі акумуляторів поставляються компанією Samsung SDI та збираються в Генті, Бельгія, на заводі Volvo Group, частиною якої є Renault Trucks.
Renault Trucks E-Tech T і C можуть бути оснащені трьома типами коробок відбору потужності (PTO Power Take Off): електричною, електромеханічною або звичайною.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, машини доступні як сідельні тягачі 4×2 і 6×2, зі спальною кабіною і колісною базою 3900 мм, так і у вигляді шасі для різних кузовів, 4×2, 6×2 і 8×4, з короткою або спальною кабіною та одинадцятьма варіантами колісної бази – від 3900 до 6700 мм.