Остання розвиває 1150 к.с. і призначена для аеродромних пожежних машин ARFF. Новинка складається з 16-літрового 770-сильного турбодизеля і електромотора потужністю 380 к.с.
Таким чином, на малих швидкостях можна задіяти тільки електропривід, що дає змогу працювати без шкідливих викидів. Коли ж від машини потрібна максимальна потужність — наприклад, при виїзді до місця пожежі, вмикаються обидва мотори, що дає змогу досягти прекрасної динаміки розгону.
Зазначимо, що у Scania вже є перший клієнт на новітню гібридну силову установку. Це компанія Titan Spezialfahrzeugbau GmbH, яка встановить передовий силовий агрегат на своє новітнє шасі Т-39 6х6-H ARFF.
Scania також представила на Interschutz 2022 чотири своїх шасі. Серед них — модель з дворядною 4-дверною кабіною, вперше в галузі оснащена надувними фіранками, що захищають при перекиданні.
Також були продемонстровані батарейно-електричні шасі, зокрема з кабінами L і низькопідлоговою City Door, що забезпечує оптимальний огляд і легку посадку-висадку бойового розрахунку.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, з дев’ятьма акумуляторними блоками ємністю 300 кВт.год шасі 6х2/4, оснащене електромотором в 230 кВт, має запас ходу до 250 км.