Kangoo Van E-Tech побудований на базі моделі з ДВЗ, яка, як відомо, була удостоєна почесного звання International Van of the Year 2022. Розташування акумуляторів під ділогою дозволило забезпечити внутрішній об'єм вантажного відсіку на рівні 3,9 м куб., а для довгообазної версії яка з'явиться пізніше – 4.9 м куб.
Вантажопідйомність моделі досягає 600 та 800 кг відповідно. Машина може буксирувати причіп масою до 500 кг.
Kangoo Van E-Tech перейняв від свого титулованого побратима бічні зсувні двері Open Sesame by Renault - з найширшим на ринку отвором в 1,45 м, а також підвісну систему кріплення вантажів (зокрема, драбин) Easy Inside Rack.
В кабіні встановлені три сидіння, спинка центрального може складатися. Загальний обсяг речових відсіків сягає 60 л.
Нові літій-іонні батареї мають ємність 45 кВт.год і приводять в дію електродвигун потужністю 90 кВт і миттєвим максимальним моментом, що крутить, в 245 Нм. На батареї надається гарантія 8 років або 160 тис. км.
Машина стандартно комплектується зарядними пристроями на 11 кВт та 22 кВт. Як опція пропонується 80-кіловатне, що дозволяє зарядити батареї для забезпечення запасу ходу в 170 км всього за 30 хв.
Зарядка на 11 кВт наповнює АКБ від 15 до 80% ємності за 2 години 40 хв, а з 7,5-кіловатної на це йде менше 6 годин.
Водій може вибрати режим економічного руху Eco, який обмежує максимальну потужність. Крім того, доступні три варіанти рекуперативного гальмування. У будь-якому випадку основна гідравлічна гальмівна система завжди допомагає ще й рекуперативна – ARB (Adaptive Regenerative Brake System).
Вся інформація оперативно відображається на 10-дюймовій цифровій приладовій панелі.
Що ж до більшої моделі – Renault Master E-Tech, то вона отримала батарею більшої ємності – 52 кВт.год та запас ходу до 200 км (при циклі WLPT). Машина приводиться в рух 57-кіловатним електромотором. Тут, як і на Kangoo Van E-Tech, доступні Еко-режим та система рекуперативного гальмування ARB.
Кількість варіантів тепер розширилася з 6 до 15. Фургони пропонуються у трьох версіях за довжиною та трьох за висотою – з об'ємом вантажного відсіку від 8 до 15 м куб. Шасі з кабіною доступні в модифікаціях L1 та L2 та можуть обладнатися кузовами об'ємом до 20 кубометрів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на першому етапі автомобілі випускатимуться у двох виконаннях з повною масою – 3,1 та 3,5 т, а пізніше з'явиться і 3,8-тонний варіант.