Новинка обладнана денною кабіною Volvo FMX, 500-сильним двигуном Volvo та шестиступінчастою автоматичною трансмісією PT2606.
Шасі комплектується двома ведучими мостами по 20 тонн та двома керованими осями, що витримують навантаження по 12 тонн кожна.
Слід відзначити оригінальну конфігурацію з одиночними шинами великого діаметра (1,5 м) та колесами меншого розміру на передніх осях. При цьому інженери змогли зберегти пружинну підвіску провідних осей, що зробило вантажівку дешевшою.
Крім цього, шасі 8×4 вийшло коротшим, ніж 10×6, що дозволило зменшити радіус повороту до 9,75 м. Це забезпечує відмінне маневрування транспортному засобу, а система штовхачів підвищує стабільність та безпеку роботи самоскида при розвантаженні на нерівному та м'якому ґрунті.
Таким чином, ризик перекидання у ваговоза мінімальний.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, вантажопідйомність автомобіля становить 40 тонн. Самоскидну платформу із внутрішнім штовхачем виготовила бельгійська фірма AJK.