Зокрема, Preco вибрала 13-літровий мотор потужністю 520 к. с., що відповідає вимогам Euro 6 step-D. Ці нові, жорсткіші екологічні вимоги почали діяти у містах Амстердам, Роттердам, Гаага, Лейден та Утрехт з 1 січня 2022 року.
Мотор агрегатований із посиленою автоматизованою коробкою передач Optidriver.
Для комфортного керування сідельний тягач обладнаний повною пневматичною підвіскою. Передні фари виконані за світлодіодною технологією, що є рисою моделей Renault Evolution.
Оскільки вантажівка використовуватиметься для спеціальних перевезень різних вантажів, то за кабіною була встановлена «вежа», в якій є відсіки для розміщення кріпильних інструментів.
Шасі вкрите рифленими металевими листами. Ці елементи, а також маточини були пофарбовані в зелений колір для контрасту.
У колеса, природно, були встановлені алюмінієві диски, а задній бампер та тилове освітлення виконали у так званому норвезькому стилі.
Вся вантажівка була пофарбована в асфальтово-сірий колір RAL7043. Це чудово поєднується з майбутньою роботою транспортного засобу, який в основному використовуватиметься у перевезенні будівельних конструкцій.
У переліку внутрішнього обладнання є вентильоване сидіння водія, пасажирське сидіння, що обертається, мікрохвильову піч і спеціально замовлену оббивку зі шкіри.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, щоб захистити водія від холоду та шуму, у дверях встановили подвійний склопакет. Спереду та ззаду шасі встановлено камери дистанційного спостереження.