Новинки будуть виготовлені на платформі існуючих батарейних електромобілів Scania. Але замість блоків АКБ транспортні засоби будуть оснащені паливними елементами Cummins. Постачання 20 H2-вантажівок заплановане на 2024 рік.
Scania не повідомила жодних подробиць про нові електромобілі. Але при цьому наголосила, що основною стратегією автовиробника залишається напрямок, пов'язаний із вантажівками на батарейному живленні.
Це, на думку шведів, пропонує клієнтам тривалішу безвідмовну роботу електротранспортних засобів та нижчі витрати на кілометр пробігу або на годину роботи.
Тим не менш, Scania не відвертається від побажань клієнтів, «в тому числі і щодо водню», - стверджує Фредрік Аллард, голова відділу електромобільності.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, минулого року Scania вже випустила свій перший водневий сміттєвоз на електроприводному шасі Scania P Hydrogen для данської комунальної компанії.