Новий 64-тонний комплект уже почав працювати на півночі Швеції. Це перша важка замовлена електровантажівка Scania.
Електричний тягач Scania 25Р отримав типово скандинавське компонування шасі 6×2. У такому вигляді він був об'єднаний із чотиривісною цистерною, в якій перевозитимуть рідкі хімічні продукти.
На важку електровантажівку очікує експлуатація в північному регіоні, там, де регулярно стоять сильні морози. У компанії Wibax для нового придбання вже опрацьовано 80-кілометровий маршрут між містами Пітео та Скелефтео.
Новий електричний тягач має таке ж позначення, як і 26-тонне тривісне шасі під встановлення надбудови. Така вантажівка обладнана електродвигуном з номінальною потужністю 230 кВт та піковою – 298 кВт.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, привертає увагу колісна база електромобіля. Вона надзвичайно довга навіть за мірками скандинавських сідельних тягачів, і становить 4350 мм, як у електричному шасі Scania 25Р. Очевидно, це пов'язано з дев'ятьма батареями, встановленими по бортах рами.