Її ключовою перевагою є резервні системи керування гальмами, кермового керування, низьковольтної бортової мережі та комунікацією. Вони повинні підстрахувати роботу основних систем у разі виходу з ладу.
Так, наприклад, гальмівна система має два електронні блоки управління (ECU) – у разі виходу з ладу одного, другий зможе його замінити. У кермовому управлінні застосовуються два сервоприводи. При електричній або гідравлічній відмові резервний сервопривід дозволить утримати машину на заданій траєкторії.
Для нової платформи сторонні виробники – Waymo Torc та Robotics підготували спеціальне програмне забезпечення. Експериментальний варіант автономної платформи вже встановили на магістральний тягач Freightliner Cascadia і ведуться роботи з інтеграції ПЗ Waymo Driver.
За даними Бюро транспортної статистики США, за останні десятиліття тоннаж вантажів, що перевозяться комерційними автомобілями, збільшився на 56% і за найближчі 25 років цей показник подвоїться.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua,тим часом галузь відчуває гостру нестачу водіїв, тож швидкий вихід на ринок автономних вантажівок сьогодні актуальний як ніколи.
Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових автомобілів Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.