Перед початком серійного виробництва всі нові автобуси Daimler Buses проходять жорсткі випробування, що включають перевірку безпеки, витривалості та поведінки на дорозі як у спекотних, так і в морозних умовах.
Автобусні компанії висувають до електричних автобусів ті ж вимоги, що і до традиційних дизельних моделей. Вони мають залишатися надійними навіть за складних погодних умов, таких як мороз, сніг та обмерзання доріг.
Саме тому Daimler Buses провела серію випробувань нового міжміського електробуса eIntouro у суворих зимових умовах на півночі Фінляндії.
Температури до -30°C, засніжені дороги та крижаний вітер стали випробуванням для нового транспортного засобу. Інженери досліджували роботу всіх систем, шукаючи можливості для їх подальшої оптимізації.
Під час поїздки до Фінляндії фахівці перевіряли роботу електродвигуна, трансмісії та системи рекуперативного гальмування, яка дозволяє економити енергію при уповільненні.
Випробування включали також тестування керованості на слизьких поверхнях та адаптацію систем безпеки, таких як ESP та ASR, до зимових умов.
Однією з важливих цілей випробувань було визначити, як батареї eIntouro працюють у сильний мороз. Інженери Daimler Buses досліджували здатність акумуляторів витримувати низькі температури, їхню ефективність при заряджанні в холодних умовах та терморегуляцію високовольтної системи.
Випробовувалася також здатність автобуса підтримувати комфортну температуру в салоні та на робочому місці водія без зайвого витрачання енергії.
В рамках випробувань два eIntouro подолали 3 000 кілометрів з німецького міста Ной-Ульм до Фінляндії та назад, використовуючи лише громадські зарядні станції. Завдяки швидкій зарядці автобуси могли мінімізувати час простою та ефективно рухатися далі.
Крім того, модель eIntouro стала першим автобусом у Європі, який підтримує оновлення програмного забезпечення “по повітрю” (over-the-air), що дозволяє покращувати функціональність без відвідування сервісного центру.
Проведені тести довели, що eIntouro здатний працювати навіть у найсуворіших зимових умовах. Він витримав мороз, крижану поверхню доріг та перевірку на довгих дистанціях, довівши свою ефективність та надійність.
Модель eIntouro базується на добре зарекомендованій дизельній версії Intouro, але використовує електродвигун замість традиційного ДВЗ. Випуск двох варіантів — 12,18-метрового eIntouro та подовженого 13,09-метрового eIntouro M — дозволяє обирати компонування салону від 50 до 63 посадкових місць.
Це відкриває можливості для електрифікації міжміських маршрутів, шкільних перевезень та коротких приміських рейсів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, результати зимових тестів підтверджують: електробуси можуть ефективно працювати навіть у холодному кліматі, що наближає світову транспортну систему до більш екологічного майбутнього.