При цьому вибір саме китайського майданчика для демонстрації автономної вантажівки є логічним. У Китаї вже збудовані нескінченні широкосмугові автомагістралі, а також є величезна кількість товарів, які потрібно кудись перевозити.
Водночас, у КНР вже відчувається брак водіїв вантажівок, тому що працювати професійним шофером хочеться далеко не всім.
При цьому транспортні компанії прагнуть, щоб водії постійно дбали про ефективну витрату пального. Все це робить Китай ідеальною країною для впровадження автоматизованого водіння.
Група Traton, материнська компанія Scania та MAN, ще у 2020 році уклала угоду про співпрацю з фірмою TuSimple. Цей старт-ап, що базується в Америці, був організований китайцями та активно займається безпілотними технологіями як у США, так і в КНР.
Сьогодні TuSimple вже досяг 4-го рівня автономії. Рівень 4 означає, що вантажівка може самостійно рухатися заданим маршрутом, але в кабіні все одно повинен бути водій, який може втрутитися в роботу автопілота при необхідності.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, продемонстрована на виставці Scania 500S з кабіною Highline повністю оснащена чутливими датчиками, лідарами, камерами та електронним блоком керування. Вони сканують навколишню обстановку під час руху, точно позиціонують автомобіль на маршруті та визначають алгоритм дії роботизованої вантажівки.