Понеділок, 22 листопада 2021 13:43

Dayun представив новий сідельний тягач зі зниженою базовою масою

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, китайська компанія Shanxi Dayun нещодавно продемонструвала новий магістральний тягач Dayun V7 CGC4251D6ECBP 6х4.

Новинка призначена для роботи на коротких та маршрутах середньої дальності у складі 40-тонного автопоїзда.

Відразу привертає увагу досить модний дизайн Dayun V7. Завдяки обтічним формам вантажівки показники аеродинаміки у новинки виявилися на дуже високому рівні, що й дало в результаті зниження витрати пального приблизно на 3% порівняно з попередником.

Головною особливістю сідельного тягача Dayun V7 (6х4) стала його дуже низька споряджена маса. Вдалося знизити вагу кабіни, рами, деталей та інших вузлів.

У результаті маса тривісної вантажівки у стандартному оснащенні становить близько 8,12 тонни, а найлегший варіант може досягати 7,26 т. 7260 кг – це на 300-400 кг легше, ніж найближчі китайські конкуренти.

Газова (СПГ) версія Dayun V7 LNG (6х4) матиме мінімальну масу 8,04 тонни, що на 400-500 кг легше, ніж аналогічні моделі.

Автомобіль обладнаний 10,5-літровим двигуном Weichai WP10.5H460E62 (Євро-6), що розвиває максимальну потужність 338 кВт (460 к. с.), і крутний момент 2100 Нм. Мотор працює в парі зі 12-ступінчастою механічною коробкою передач Fast.

До комплектації тягача входять 500-літровий паливний бак, виготовлений із алюмінієвого сплаву, передня 7-тонна вісь, 18-тонний тандем привідних мостів та дискові гальма з функцією ABS.

Для забезпечення необхідного рівня безпеки в Dayun V7 застосовано низку технологій активної та пасивної безпеки. До них належать електронна система стабілізації ESC, система раннього попередження про зіткнення FCW, система попередження про виїзд зі смуги руху LDWS та ін.

Оскільки новинка орієнтована на сегмент перевезень на середні відстані до 500 км, то далекобійники проводитимуть у кабіні достатньо часу. У зв'язку з цим конструктори приділили велику увагу внутрішньому комфорту в кабіні. Кабіна тягача розрахована на водія та напарника.

Щоб зменшити вібрації, що виникають при їзді вибоїстими дорогами, сидіння водія отримало амортизуючу підвіску. На центральній консолі розташований великий сенсорний 10-дюймовий екран. Через нього буде зручно давати команди електронним системам та вузлам.

У «комфортних» опціях є також полиця для сну шириною 800 мм, кондиціонер з автоматичним регулюванням, електросклопідйомники та електропривод дзеркал заднього огляду.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, цікавим нововведенням компанії Dayun стало довічне безкоштовне технічне обслуговування основних компонентів, таких як двигун, коробка передач та осі.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: