Kangoo нового, третього покоління було повністю розсекречено в березні цього року і влітку вийшов на європейський ринок. В комерційній гамі Renault крім нового Kangoo цього року з'явився також бюджетний «каблучок» Express.
При цьому «третій» Kangoo вже має два клони — Nissan Townstar і преміальний Mercedes-Benz Citan. Поки Kangoo представлений на ринку виключно з бензиновими та дизельними двигунами, але найближчої весни до них приєднається повністю електрична версія E-Tech Electric, яка прийде на зміну колишньому Kangoo Z.E.
Kangoo ZE, виготоволений на базі «каблучка» другого покоління, вийшов на ринок у 2011 році та в 2016 році був модернізований (отримав батарею зі збільшеною з 22 до 33 кВт·год ємністю). Сукупний тираж цієї моделі, за даними самої компанії, склав 70 тисяч екземплярів.
Новий Kangoo E-Tech Electric у всьому кращий за попередника, причому його характеристики виявилися потужнішими, аніж на стадії анонсу навесні.
Так, потужність єдиного електромотора, що обертає передні колеса, становить не 75, а 90 кВт (122 к.с.), максимальний крутний момент - 245 Нм. Навесні повідомлялося, що ємність батареї складе 44 кВт·год, а запас ходу на одній зарядці – 265 км за циклом WLTP. Сьогодні вже обіцяють 45 кВт·год та до 300 км на одній зарядці.
Максимальна ємність зарядки невелика - всього 80 кВт, тоді як все більше нових електромобілів розраховані на потужність 350 кВт і, відповідно, вищу швидкість зарядки.
80-кіловатний термінал дозволить поповнити запас ходу Kangoo E-Tech Electric на 170 км за 30 хвилин, а повна зарядка від домашньої побутової розетки займе понад добу.
Батарея має рідинну систему терморегуляції і розрахована на роботу в м'якому європейському кліматі при температурах від -15 до +15 градусів Цельсія. За межами цього діапазону реальний запас ходу на одній зарядці сильніше відхилятиметься від паспортного (у менший бік, звичайно).
Електродвигун має три режими рекуперації: мінімальний B1 для найбільш економічної їзди автомагістралями, базовий (задіяний за замовчуванням) B2, при якому уповільнення при відпусканні педалі акселератора буде приблизно таким самим, як на версіях з ДВС, і максимальний В3, який найбільш ефективний при русі по гірській дорозі та в пробках.
Щодо практичності електричний Kangoo ні в чому не поступається версіям з ДВЗ: корисний об'єм кузова стандартної короткої версії - 3,9 кубометра, вантажопідйомність - 600 кг. Ще не представлена подовжена версія зможе взяти на борт до 4,9 кубометрів вантажу масою до 800 кг. Допустима маса причепа -1500 кг.
Інтер'єр, по суті, такий самий, як у бензинових версій, але щиток приладів у «електрички» лише віртуальний з унікальною для цієї версії графікою. Набір електронних асистентів водія такий самий, як у версій з ДВС.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, електрична силова установка, напевно, буде запропонована і для пасажирської версії Kangoo, але її, мабуть, покажуть трохи пізніше.