Випуск такої техніки буде організовано на заводі Opel в Рюссельсхаймі. За два роки, згідно з планами автовиробника, підприємство випустить 2000 таких машин.
Виробництвом водородомобілів займеться підрозділ Opel Special Vehicles (OSV). Завод в Рюссельсхаймі вироблятиме три моделі: Opel Vivaro-e Hydrogen, Peugeot e-Expert Hydrogen, а також Citroen e-Jumpy Hydrogen.
Вибір «Опеля» для виробництва автомобілів, що працюють на водні, був невипадковий. У Stellantis зробили ставку на досвід і компетенції, які придбав Opel, працюючи в складі концерну General Motors. У штаті фахівців німецької марки є кілька заслужених експертів в області розробки водневого транспорту.
Виробництво вище перерахованих трьох моделей - це точка початку відліку для Stellantis. Очікується, що вже в кінці поточного року перші водневі фургони з'являться в автопарках корпоративних клієнтів компанії.
На першому етапі ринками збуту нових автомобілів на паливних елементах стануть Німеччина і Франція. У цих країнах, як вважає автовиробник, найбільш зрілий з точки зору попиту ринок водневого транспорту.
Раніше Stellantis вже повідомляв, що автомобілі моделей Opel Vivaro-e Hydrogen, Peugeot e-Expert Hydrogen і Citroen e-Jumpy Hydrogen розраховані на 400 км автономного пробігу в циклі WLTP. Це помітно більше, аніж показники автономності суто електричних модифікацій цих же моделей (близько 230-330 км).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, кожна воднева модель отримала по три резервуара виробництва Faurecia, які містять 4,4 кг палива під тиском в 700 бар, а також літій-іонну батарею ємністю 10,5 кВт/год, розташовану в просторі під сидіннями.