Компанія Mercedes до 2039 року хоче перевести весь свій європейський вантажний автопарк на електроенергію. І першим кроком до реалізації цієї мети стане акумуляторний тягач eActros, призначений для місцевих перевезень на короткі відстані.
CarWow вирішила з'ясувати що може запропонувати новинка, проїхавшись на новій електричній вантажівці по сільській місцевості Німеччини.
eActros отримав акумулятор ємністю до 420 кВтг (приблизно в чотири рази більше, ніж у EQS). Електродвигуни також володіють крутним моментом на низьких швидкостях, саме там, де вони потрібні вантажівці, а ще такий тягач безшумно працює і не забруднює атмосферу вихлопними газами.
За словами Мета Уотсона, ця вантажівка неймовірно проста в управлінні. До 100 км/год машина розженеться за 11,3 секунди. Для легкового авто це не дуже вражаючий результат, однак для вантажівки - досить швидко.
Вражає і те, що eActros вдається зупинити на швидкості 50 км/год всього лише на 12 метрів. Далекобійники також можуть використовувати рекуперативне гальмування.
В цілому два двигуна eActros з рідинним охолодженням розвивають потужність до 536 к.с. Без підзарядки вантажівка проїде до 400 кілометрів, а від 20 до 80 відсотків ємності акумулятора можна зарядити трохи більш, як за годину.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, компанія надає логістичним фірмам програмне забезпечення, яке допомагає їм спланувати маршрут і доставку з урахуванням справляння плати.
Нагадаємо, що ознайомитися із перевагами нових вантажних автомобілів Mercedes-Benz можна завітавши до ПрАТ «АТП «Атлант», офіційного дилера Mercedes-Benz в Україні.