Стільки важливих змін ці автомобілі не отримували з 2013 року. Передусім це стосується кабіни. Зовні машини відрізняються видозміненими, світлодіодними фарами головного світла і решіткою радіатора з іншим малюнком.
В інтер’єрі водій оцінить нову регульовану кермову колонку і оптимізовану конструкцію сидінь.
Моделі 2021 року також оснащені новими рішеннями для зберігання речей. З’явився тримач для планшетів і смартфонів, розташований поруч із двома роз’ємами USB-C. Крім цього було додано новий ящик для зберігання документів A4.
З боку пасажира транспортні засоби мають два місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (зокрема, дволітровий холодильний простір). Було також збільшено товщину матраца спального місця Serenity на 13%, а кількість пружин подвоєно. Опційно можна додати наматрацник із піноматеріалу з ефектом пам’яті.
Тягачі також відрізняються новою технологією для подальшого зниження витрати палива. Йдеться про нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision — з двома режимами руху на вибір.
Нова функція Pulse and Glide (імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/год). Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, крім того, моделі Renault Trucks T-серії у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найефективнішими з точки зору економії палива.