Ці машини виявилися досить цікавими, і не лише з точки зору рідкісної кабіни.
Річ у тім, що вантажівки Volvo FH з кабінами Globetrotter XXL вкрай рідко виїжджають на європейські дороги. І не дарма, адже спальник тут подовжений на 25 см, що перешкоджає використанню стандартних напівпричепів або вимагає додаткових витрат.
Отже, кожен сідельний тягач Volvo FH16 750 10х4 призначений для роботи в складі 260-тонного автопоїзда. Він обладнаний 750-сильним двигуном та автоматизованою коробкою передач I-Shift Ultra Crawl з додатковими повзучими передачами.
Завдяки цьому вантажівка може рухатися зі швидкістю 0,5 км/год, що дозволяє виконувати виключно точні маневри. Тягач отримав динамічне рульове управління Volvo Dynamic Steering, яка полегшує управління вантажівкою при русі на низьких швидкостях.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, також тут є індикатор навантаження всіх осей. У «вежі» за кабіною розташовані вузли потужної системи охолодження, ресивери, а також гідробак і деталі гідравлічної системи.