Тепер ця новинка претендує на звання найпотужнішого японського великовантажного автомобіля. Нова модель була розроблена на замовлення компанії Daimler Truck and Bus Australia Pacific.
Автомобіль оснащується 13-літровим шестициліндровим двигуном Daimler OM471 потужністю 510 к. с. з максимальним обертовим моментом в 2500 Нм. У парі з мотором працює 12-ступінчаста автоматизована коробка передач (AMT) з функцією EcoRoll.
Сідельний тягач Fuso Shogun 510 Hi Top (6х4), зі спорядженою масою 7700 кг, призначений для роботи в складі автопоїзда повною масою 63 тонни і може буксирувати один або два причепи. Він також здатний працювати в якості важкого самоскида.
Новий Shogun отримав розширений пакет систем безпеки. Тепер стандартний пакет включає систему екстреного гальмування (AEBS), систему попередження про виїзд зі смуги руху (LDWS), електронну систему стабілізації (ESP) і систему допомоги при запуску (HSS).
Також новинкою для цієї лінійки є інтелектуальне управління фарами, яке автоматично вмикає і вимикає функцію дальнього світла вантажівки. Денні світлодіодні ходові вогні, розташовані нижче основної фари, тепер також є стандартними для всіх нових моделей Shogun.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, модельний ряд Fuso Shogun відтепер доступний з 8-літровими, 11-літровими і 13-літровими двигунами потужністю 360, 400, 460 і 510 к. с. Конфігурації включають в себе тягачі і самоскиди 6 × 4 і 4 × 2, а також шасі 8 × 4, 6 × 4 і 6 × 2.