Автомобіль був розроблений спільно з американською компанією Plus та пройшов сертифікацію у китайському Центрі автомобільних технологій і досліджень CATARC.
FAW J7+ отримав четвертий найвищий рівень автономності. Це означає, що втручання людини потрібне лише в екстрених випадках. Дії щодо зміни смуги руху, пришвидшення або уповільнення, паркування, здійснює сама вантажівка.
Компанія Plus оприлюднила відеоролик з презентацією, де FAW J7+ керується автономно на китайській автостраді без присутності людини, змінюючи в процесі до чотирьох смуг руху.
Згідно інформації від виробника, одного з лідерів за кількістю проданих вантажних автомобілів у Китаї, продажі FAW J7+ розпочнуться у кінці третього кварталу цього року.
Незабаром, дана електронна система автопілота четвертого рівня має потрапити також до вантажних автомобілів IVECO S-Way, про що повідомляв італійський виробник.
Залишається ще одне питання: чим зайнятися водію у кабіні до моменту екстреного втручання? Для вирішення цієї дилеми створено консорціум на чолі з компанією Bosch.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, ця співпраця має принести відповіді на наступні запитання: чи відповідальність водія поширюватиметься за дії автопілота, яким чином постійно утримувати пильність водія у кабіні, як електронна система контролюватиме і повідомлятиме водія у разі екстрених випадків?