Успішно завершилася експедиція по Шовковому шляху на автономноій вантажівці з керованою системою автономного водіння PlusDrive.
Подорож туди і назад протяжністю майже 6500 кілометрів проходила поміж Сучжоу, шовковою столицею світу, і Дуньхуаном, великим історичним містом на стародавньому Шовковому шляху на околиці пустелі Гобі.
Тестові випробування безпеки і продуктивності за великим набором сценаріїв здійснювалися на автоматизованій вантажівці.
Під час цієї поїздки керований автономна вантажівка буксирувала повністю завантажений причіп і проїхала по 7 провінціях і 38 містах Китаю. На борту постійно перебував професійний водій вантажівки, який контролював роботу системи PlusDrive.
Автономна вантажівка під наглядом зіштовхувалася із завантаженим рухом, крутими підйомами та спусками, тунелями, зонами будівництва та іншими сценаріями, типовими для далеких поїздок.
Крім автономного водіння в цих умовах, вона також безпечно і плавно справлялася із більш складними ситуаціями, включаючи повороти з S-подібною кривою, нерозділені шосе, тунель довжиною 10 кілометрів (6 миль), сильний дощ, піщану бурю і туман.
Очікується, що масове виробництво вантажівок FAW J7L3 з підтримкою PlusDrive розпочнеться в другій половині 2021 року. Проходження PlusDrive через суворі випробування на безпеку в різних погодних умовах, місцевості і різних сценаріях водіння є ключовим кроком для перевірки готовності системи до виробництва.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, Plus розраховує покрити всі 150 000 км національних автомагістралей Китаю.