П'ятниця, 21 травня 2021 10:33

Renault Trucks випробовує вантажівку, яка заощаджує 12,5% палива

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, прототип покращеної дизельної вантажівки може економити майже 4 літри палива на 100 км

Компанія Renault Trucks оприлюднила результати досліджень проекту Optifuel Lab 3. Оптимізація аеродинаміки, трансмісії і шин, а також використання інтеграції функцій прогнозованої підтримки водіння і управління енергоспоживанням дозволили знизити витрату палива на 12,5% в порівнянні зі стандартною фурою.

Renault Trucks Optifuel Lab 3 є прототипом, який побудований на базі вантажівки Renault серії T. Роботи за даним проектом почалися в 2017 році, і тепер можна ознайомитися з результатами випробувань, проведених за умов реальної експлуатації.

За останні півроку дослідна вантажівка проїхала 15,5 тис. км. Велика частина відстані була пройдена по дорогах загального користування: дві третини по автомагістралях і одна третина - по місцевих дорогах.

Важливо відзначити, що лабораторну вантажівку постійно супроводжував повністю серійний тягач Renault Trucks лінійки T в поєднанні з тентовим причепом від Fruehauf.

Обидва тягачі були оснащені аналогічними двигунами - 13-літровий силовий агрегат стандарту Євро-6, що розвиває 480 к.с., який широко використовується в міжнародних перевезеннях. Тобто, впродовж шести місяців лабораторна і стандартна машини експлуатувалися в абсолютно ідентичних умовах.

Тому в якості самого значущого результату експерименту можна прийняти той факт, що прототип продемонстрував економію палива на рівні 12,5%. В абсолютних цифрах - різниця в споживанні склала 3,75 літра на кожні 100 кілометрів.

Чим відрізнявся прототип від серійного тягача? По-перше, набагато кращою аеродинамікою. Передня частина тягача була подовжена і значно нахилена з урахуванням нових правил ЄС.

Розробники також переробили спойлери, для чого використовували дуже довгі гнучкі подовжувачі, виготовлені з матеріалу під назвою Polyrim. Нові аеродинамічні елементи більш ефективно заповнюють простір між тягачем і напівпричепом, при цьому напівпричіп може вільно гнути цей матеріал під час виконання маневрів.

Всі дзеркала вантажівки були замінені на камери, а задній майданчик був закритий, як і всі шасі напівпричепа. Понад те, напівпричіп, який використовується на прототипі, мав кузов, який міг опускати задню частину даху, як на недавно представленій моделі компанії Schmitz Cargobull.

По-друге, для зниження опору коченню були використані шини Michelin нового покоління, а також масла марки Total, залиті в двигун, коробку передач і ведучий міст.

По-третє, хоча на прототипі і стояв серійний двигун, але він зазнав певної модифікації. Йдеться про систему рекуперації теплової енергії вихлопних газів, заснованої на так званому циклі Ракіна, і зміні системи охолодження.

По-четверте, на лабораторну машину був встановлений ультра-інтелектуальний круїз-контроль, що враховує не тільки топографію і схему дороги, а й тимчасові потреби генератора змінного струму, а також погодні умови.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для цього прототип був підключений до системи компанії Wezzoo, яка спеціалізується на наданні метеорологічних даних.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: